Monday, October 14, 2013

اوریا مقبول جان ہارون رشید اور زید حامد کی گفتگو ٹیپ اور منظر عام ۔۔۔۔

اوریا مقبول جان ہارون رشید اور زید حامد کی گفتگو ٹیپ 

اور منظر عام




چاے کی شڑپ شڑپ کی اواز ۔۔۔۔۔
ہارون رشید۔۔ مقبول چاے بڑی مزے کی بنائ ہے 
مقبول۔۔ہاں جی اپکی بھابھی نے بنائ ہے
زیدحامد۔۔ اللہ پاک کی قسم، بڑی لزیذ چاے ہے
ہارون رشید۔۔  بھای مقبول ، تمہاری باتیں سن کہ مزہ اگیا تھا۔ کیا خوب ٹانگ کھینچی تھی اپ نے ملالہ کی
مقبول۔۔ اور اپ نے بھی کمال کیا تھا۔۔ ہم بہت جلد اپنے پلان میں کامیاب ہوجائینگے
زید حامد ۔۔ انشاللہ ، بس ان لوگوں کو اپنا کاروبار ٹپ کرنے نہیں دینگے
ہارون ۔ ویسے مقبول بھای، اپ نے کیا خوب عافیہ صدیقہ کا زکر چھیڑ دیا تھا۔۔ اسی پر تو سارے بے وقوف ہمارے ساتھ مل جاتے ہیں
مقبول۔۔ بالکل ، یاد ہے وہ دن جب مشرف نے عافیہ کو امریکا کے حوالے کیا، ہمیں ہمارا حصہ نہیں دیا
ہارون۔ ہاں مجھے بھی بالکل یاد ہے۔۔ مجھے عافیہ کو بیچنے کے عوض پانچ ہزار روپے ملے تھے
زید حامد ۔۔ ہاں اس مشرف سالے پہ میرا بہت قرضہ چڑھا ہوا ہے۔۔ میں نے بھی تو کافی لڑکیاں سپلائ کی ہے

ہارون۔۔  اب ملالہ کو  کوس کر ہماری تو قسمت ہی بدل جائینگی۔
مقبول۔۔ میری امی مجھے کہتی تھی ، تو بچہ تھا تب تو ، جھوٹ جھوٹ کھیلتا 
تھا۔۔ اب وہ میری نوکری بن گئی
زید حٓامد ۔۔ بھئ اب میں کوئ اور نوکری ڈھونڈ لوں۔۔تم دونوں تو میرے باپ نکلیں 
ہا ہا ہا ۔۔ ہا ہاہا ۔۔ہی ہی ہی
(( تینوں مل کر قہقہ  لگاتے ہیں ))


No comments:

Post a Comment